Kızlar 40+6 dayım şuan cumartesi sabahtan hastaneye yatışım yapılıcak suni ile doğumu başlatılcak dedi doktor kendimi korkutmak istemiyorum sakin olmaya çalışıyorum ama endişeleniyorum biraz ilk gebeliğim çünkü suni sancı çokmu zorlar şuan sadece karnımda ince ince kasılma hissediyorum ağrım sancım yok