Berkaras shlmv22 var canım 33 haftaligim ve grip oldum şuan hiç iyi geçmiyor o yüzden😑 sende durumlar nasil
pamugumm_ shlmv22 bende burdayım 32 haftalık olduk ama gece uykuları haram ayaklar şiş yoruldum artık 😒😒
Gokkccee_ shlmv22 34 haftalık gebeyim ben dee çok zor geçiyo özellikle 30 dan sonrası tabi kendi adıma konuşuyorum kasık ve bel ağrılarım çok fazla 🤦🏻♀️
Meryembozkurt46 As canım 37+6 pazartesi sezaryen olacağım ikinci gebeliğim mecburi sezaryen suanda nefes darlıgı halsizlik yorgunluk rahimde kemiklermde ağrı hissediyorum
shlmv22 Berkaras çok geçmiş olsun canım bol bol c vitamini al ben 24 haftalık oldum bugün küçük bebeğim var onunla uğraşmaktan hamilelik nasıl geçiyor hissetmiyorum bile😂
shlmv22 Gokkccee_ az kalmış doğuma canım Allah sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
shlmv22 ayssgl_ hadi yaaa ilk gebeliğimde bende öyleydim çok zor geçti seni çok iyi anlıyorum Allah yardımcın olsun canım doktor mide bulantısı için ilaç vermedi mi işe yarıyor baya
shlmv22 Dileylim hadi hayırlı olsun Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲 hangi hastane