Eedakayae
Kizlar doguma kaldi bir iki hafta belkide daha az 37 haftalik hamileyim ama demir degerim 10.1 yani kadin doktorum uyarmadi beni daha yeni ilac verdi anca bir haftada bir deger yükseldi normalde 10 du durumlari boyle olupta normal dogum yapan varmi cunku acayip yorgunluk carpinti yapiyor valla gunde uc dort kez iciyorum demir ilacini 🤦♀️