Sürekli konu açıp güncelleme yapıyorum ama ilk açtığım konu ile bir totem yapmıştım kendim bile inanamasam da hala regli olmadım 🥳 son 6 aydırlar ilk kes gecikme yaşıyorum bukadar uzun bugün tam 35. Gün en son iki gün önce test yaptım öğleden sonra biraz bişiler içtim yaptım negatifti. Bir daha yapsam mı sizce kan vermeye gidemem. Yoksa negatif doğrumudur gecikmeye göre . Kekik suyu filan yapiyim bari diyorum