EceNaz26 10 haftalık olmuşuz zaman çok hızlı geçti sanki. O negatif testlerin üzüntüsünü hatırladım bir an şimdi ise miniğim bir çilek olmuş. Oturdum ağlıyorum şuan 🥲 Umarım isteyen herkes en kısa zamanda yaşar bu duyguyu. 🙏🏻
Canan_bakal0703 Adenala ben de 10#4 gün oldu. Saglıkla hayırla gelsın bütün bebişler bütün hamiş annelere de Rabbim kolay doğumlar nasıp etsın cocuğu olmayan annelere de hayırlı evlatlar nasıp etsin inşallah