4 buçuk aylık ikizlerim var daha adet olmadım hamilelikten şüpheleniyorum 3 test yaptım 2 si negatif birisi saatler sonra silik çizgiydi şuan lekenme tarzı bişeler var ikizlere hamileliğimin başında da böyle lekelenme olmuştu sizce gebelik var mıdır bu durumu yaşayan var mı ?