Ozge4154 Kızlar 1 ,2 saatir kasık ağrım var birde sırt ama çok az o yani kasık ağrımda rahatsız etmiyor aşırı hafif regl ağrısı gibi ama bebek hareketli artar mı acaba git gide doğum belirtisi mi sizce nişan falanda gelmedi bende hiç
Nazany Ozge4154 Nisan gelmeyebilir sancı aralığını takip edin başlı şeklinde 5 dk altına düşerse doktora gidin
Mervveeeee Ozge4154 canım benimde ilk gebeliğim olduğu için bilgim yok 38+5 bende hafif ara ara sancı gelip gidiyor benimde hayırlı doğumlarımız olsun inşallah
Ozge4154 Nazany canım sancı değil sanırım ağrıyor yani hafif hafif arada artıyor ama saniyeler sürüyor
Ozge4154 Mervveeeee amin canım inşallah benim ağrı bu sanırım beklicem uyumayı denicem uykusuz yorgun yakalanmak istemiyorum şiddetlenirse uyandırır uykumdan zaten bakalım :)
Nazany Ozge4154 yalancı sancı da olabilir doğum sancısı baskı şeklinde ve düzenli oluyor yani benim ilk gebeligimde oyle olmustu gittiğimde 4 cm açıklık vardı bu gebeligimde serklaj oldum dikisim alındı 1 hafta önce açıklık bile yok bilmiyorum bekliyoruz yarin kontrol var bakalim
Esma02 Benim de 38+0 iki gün önce doktora gittim 2 cm açıklığım vardı ama sancım kesildi tahmini ne zaman gelir acaba ilk gebeliğim benimde 🫠 bence bekle canım sancın sıklaşmadan gitme
Ozge4154 Esma02 evet canım şuan normal karşılıyorum acımıyor çok ağrı sadece arada artıyor bekliyorum bakalım erkek bebek bekliyorum ben gelir inşallah artık 😃🥰
Ozge4154 Nazany bende bugün kontrole gittim doktor tetikleyebilirim dedi ama 1 hafta daha bekleyelim dedi haftaya çağırdı gelmezee o zamana tetiklicez canım inşallah gelir artık 😃🥰
Esma02 Ozge4154 benim de erkek sağ salim kucağımıza alalım inşallah bu stres geldi gelicek şeyi en kötüsüymüş ya 🥹
Esma02 Ozge4154 evet canım o yüzden kendi sancım geldiğinde biraz evde beklemeyi düşünüyorum ben doktorum kafası yumuşamış 2 cm açılmış dedi sancım da vardı ama kesildi
Ozge4154 Esma02 bende biraz bekleyip öyle gitmeyi düşünüyorum dayanabildiği kadar ama epidural almak istiyorum o yüzden belli bir santimden sonra yapıyorlar onu onu kaçırmak istemiyorum