Blueberry0 benimde doğum öncesi olmuştu , doğumdan sonra büyüdü ve yeminle doğumdan daha kötü 😭 bebeğim 15 günlük duramıyorum ağrısı ve batmasından , doktorum normal yapma sezaryen ol demişti dinlemedim normal foğum yapmaya çalıştım 45 dakika doğuramadım 🥹 sonra sezaryene geçtik , keşke direkt sezaryen olsaydım , basur yaşamasaydım 😭