Kızlar 10 haftalık gebeyim Dün d vit testi yaptırdım yerlerde çıktı şu zamana kadarda doktor vermedi herhangi bir takviye yarın gideceğim internette okudum bebek için riskliymiş eksikliği korktum açıkcası bunca hafta neden vermedi doktor diye :( siz ne zmaan başladınız