Merhaba arkadaşlar yarın öğlen 12 de doğumum var. Aynı hastane de yarın doğum yapacak olan bir bayan vardı. Hatırlamıyorum yada yarın orada doğum yapacak olan varsa tanışmak isterim. İçim buruk kızım evde ben ilk defa ayrı kalacağım ağla ağla içim çıktı 😒