Rgmss Malum salgın var herkes hasta dökülüyor.Ben de yakalandım malesef, bogazım tahrıs oldugundan sesım cıkmıyor.Öksürmemeye calısıyorum.Cok kafama takılıyor bebek hıssedıyor mudur etkılenıyor mudur? 19 haftalıgım.
Boncukk123 Rgmss canım şekerin falan yoksa portakal mandalina ye hatta suyunu sık içine zencefil kes bir parça geçir robottan iç güzelce bir de elma pekmezi bulabilirsen gece yatmadan bir tatlı kaşığı ye senın haftalarında bende oyle öksürmekten sürekli tuvalete gidiyordum kasılıyordum agrım oluyordu asagıda hamd olsun bunlar iyi geldi bir de bol bol soğan sarımsak ye yemeklerinde
Tgcycl Rgmss Ah ben de 1 haftadır öyleyim ikinci gebeligim. Oğlum şuan hasta atesler icinde doktor influenza dedi ben de payıma düşeni aldım boyle bir salgın yok bu covidden de beter zaten bir sürü virüs birbirine girmiş durumda şuan o yüzden bu kadar ağır. Biz gebeler malum ilac da kullanamiyoruz. Doğal yollarla iyileşmeye bakicaz. Benim boğazım komple yara ve öksürük var krize giriyorum resmen. Allah yardımcımız olsun
ElaEge Rgmss sizi korkutmak değil amacım ama bende grip olduğum için dün doktora gittim öksürükte vardı çok şükür ilaca bile gerek duymadı üşütmüşüm sadece daha sonra bi bayan aradı nefes almakta güclük cekiyor felaket öksürüyor konusurken influenzadan şüphelenip teste gönderdi hemen müdahale edildi önceki bebeginide virüsten kaybetmiş maalesef. İmkanınız varsa doktora gözükmekte fayda var enfeksiyon bebeğe çok zararlı erken önlem hayat kurtarabiliyor
Dilarademiryurek Doktora gittiniz mi hastalığınız için dediğiniz gibi salgın var öksürükten bebeğiniz etkilenmez ama hastalığınız enfeksiyonunuz varsa doktorunuza danışın ilaç kullan diyebilir
muzlukekkkk1235_ Rgmss bende 32 haftalık hamileyim doktorum öksürük şurubu verdi ama boğazım açıyordu geçmedi 3 gündür sabahları bir karışım yapıp içiyorum şu an çok çok iyi boğazım Bir çay bardağına bir tatlı kaşığı bal bir tatlı kaşığı sirke bir iki damla limon üzerine bardağın yarısına kdr sıcak su koyuyorum içilecek sıcaklığa gelince içiyorum çok iyi geldi
Rgmss Boncukk123 cok tesekkur ederim dediklernizi yapıcam 🫶🏻 iyileşmektense bebegın etkılenmemesı ve zarar gormemesı en buyuk duam aslnd a❤️
Poncik77 Tgcycl benimde ikinci hamilelik aynı oğlumda ateşi düşmüyor kaç gündür bnde öyle çok zor Allah yardımcın olsun herkese şifalar versin