srnkckdlgc Arkadaslar bir suredir cogunlukla idrarim köpüklü oluyo tansiyon sorunum yok el ayaklarim da şiş değil ictigim vitaminlerden olabilir mi idrar testi mi yaptirsam
gencbiranne1 srnkckdlgc mutlaka tahlil verin protein kaçağında genelde öyle köpüklü olur diye biliyorum ama inşallah yoktur 🙏🏻
cennettemel Telas yapmayin gecen hafta gittim bu konudan doktora benimde idrarda kopurme vardi ama el ayak sismedi tansiyonum da normaldi doktor bol sivi al dedi idrar testi verdim protein negatif cikti muhtemelen sizin de boyledir