Ameliyattan sonra öksürük , gıcık tutabilir. Normaldir . Olabildiğince balgamı atmaya calis. Balgamı çıkartırsan rahatlarsın. Cikartamazsan öksürük halin devam eder ve can yakıcı olabilir.
Baş ağrısı herkeste olmuyor ama olursa diye temkinli davran kahve götür yanında. Hatta özelde doğum yapacaksan ketil götürürsen iyi olur. Sürekli para vermezsin kantine. Ve en en en önemlisi SAKİN KİMSEYE OLUMSUZ KONULARDA KULAK ASMA. Ben ameliyattan ciktim odaya geldim bismillah bana annem ve kaynanam karnın kalmış , neden kalmış , hamile gibisin , içinde bişey mi unuttular , sütun kesilir , şöyle böyle bin tane şey söyleyip ağzıma sictilar. Ama asla takmamaya çalıştım ( Olabildiğince)
Ve mümkünse yanında iki refakatçi kalsın. Tek kişi çok zor olur kalan için. Hem bebekle ilgilenmek gerek hem seninle.
Benim bebeğim doğduktan bir saat sonra yoğun bakıma alındı. Ben tek olduğum halde iki kişi anca yetti bana.