Benim de 2 tane var 9.ayima.girdim hiç bir sıkıntı olmuyor sadece kumunu değiştirmeyin yeter 😊aksine doktorlar bebeğin gelişimi ve bağışıklığı için kediyle büyümesini öneriyorlar hiç endişeniz olmasın 😊 insanlar malesef konusurlar . Bana da ilk hamile olduğum an kedileri ne yapacaksın diye sordular. Onlar da evlat ve emin olun size sadece fayda sağlayacaklar 💖