_ruyaninannesi_ Blueberry0 vallahi ya kasılmalar artık sıklaştı Altan veriyor gazı ara ara sancilar da var tik yok bizde 😂😂
garass _ruyaninannesi_ ben 36+5 deyim heran doğcakmış gibi hissediyorum doktor ay sonuna gelir dedi ama bisn önce doğsada rahatlasak😂
Blueberry0 _ruyaninannesi_ yok doktorum cuma gününe kadar gelmezse yatışını yapalım dedi. Sabah 8 de orda olucaz 😀
Blueberry0 _ruyaninannesi_ sağol cnm allah razı olsun seninde az kalmış inşallah Sağlıkla gelsinler 💕❤️🫶🏻
garass Remziye-karahan sancı çıktığını nasıl görüyosunuz bana en alttaki rakam sancı dedi oda 8 falan çıkıyor anlayamadım
garass NewMom___ yani sancı çıktımı onuda bilmiyorum hangisi sancıyı gösteriyor dedim en alttaki rakam dedi üstekiler bebeğin kalp atışı dedi ordaki rakamdada 8 yazıyodu doktor normal bir sıkıntı yok dedi