Ayseren benimde suyum 19. Haftada fazla olduğu anlaşıldı.Perinatolojiye yönlendirdi doktorum.O bir sıkntı görmedi.Doktorum bir süre açlık tokluk şekerime baktı.Diyetle halldebilirz dedi.Çikolata helva bal hamurişi karbonhidrat gibi çoğu şeyi azaltmamı istedi.Şuan 28 haftalığım suyum normale döndü.