Merhabalar herkese 28.haftaya yeni girdim. 2 tane kızım var onlarda hiç böyle değildi o yüzden erkek bebek diye belirttim. Karnım şimdiden baya büyüdü hareketlerini normal şekilde hissediyorum. Ama sürekli alt tarafta bi baskı oluyor tuvaletten çıkamıyorum resmen 10 dakikaya bi tuvaleteye gidiyorum sıkışıp hemen. Hareketlerini de çok aşağıda hissediyorum birde çok akıntı oluyor çamaşır da ıslaklığı bile oluyor yani hani su değil farkındayım akıntı olduğunun. Ama burda yazılanları okuyunca korktum açıkçası acaba rahim ağzı uzunluğu ile ilgili mi hareketleri aşağıda hissetmem alt tarafta baskı olması bilgisi olan var mı