Yagmurguzel01 Hanımlar karnımın içi acıyor karnımın altı acıyor 26. Haftadayım normal mi ya yatıp kalkarken acıyo dönerken acıyo bu ne normal mi anlamadım valla😂
Gul_se77 Yagmurguzel01 bende 25 haftalık hamileyim bndede aynı durum özellikle geceleri kalktigimda karnımın altı cok acıyor demekki yalnız degilmisim bu konuda bende sebebini merak ediyorm burda bekliym bari😅
Elifttk Yagmurguzel01 24 haftalık sağ ve sol tarafım o kadar agrıyo aslında yanıyo sankı karnım sertlesıyo gecelerı uyuyamıyorum bunun ıcın doktora gıdecem dıyordum yalnız degılmısım
Yagmurguzel01 Adenala Ay çok fena ya hele bide yatıp kalkarken daha kötü oluyorum vallahi kasılmış hamlamış yada oraları parçalamışta bebek içerden bende acısını çekiyomuşum gibi çok fena çok çok
Adenala Yagmurguzel01 Geceleri oluyor benim de sağa sola dönerken veya yataktan kalkarken magnezyum yazdıracağım bakalım
Yagmurguzel01 Adenala Ben magnezyumda kullanıyorum her gece yatmadan önce içiyorum ama yok yani ağrıyor ama magnezyum kullan tabikide birde bacaklarım çok fena eğilip kalkamıyorum hiç yani zorlanıyorum eğilip kalkarken çok ağrıyor
Yagmurguzel01 Karanfill Yok aşkım sertlik olunca gaz sıkışması oluyor zaten yada bi yerde toplanmış falan oluyo çatlaklar oldu ama oda acı yapıyordur belki bilmiyorumki
Karanfill Yagmurguzel01 o zaman iç karnınız genisliyordur ondan bence. Bebek büyüyor ya bu haftalarda oluyor
Yagmurguzel01 Karanfill galiba yüksek ihtimal garip garip yaşamadığım çekmediğim ağrılar yaşayıp çekiyorum😂
Elifttk Yagmurguzel01 bnımde ole ne tarafıma yatsam karşı tarafı yanıyo agrıyo sağa sola donmekten esımde uyuyamıyorum WC ye gıdıyorum ewın ıcınde bıraz yürüyorum zorla uyumaya çalışıyorum acaba magnezyum eksıklıgı falan mı yoksa tam büyüme zamanı karın gerılıyo ondan mı
Yagmurguzel01 Elifttk magnezyum kullanıyorum başından beri ama ağrı vs geçirmiyor snırım büyüdüğü için ağrıyor böyle