Seldahilal Ufak ufak alabilirsin hevesini almak için ama 6. Aya kadar da bekleme bence, banada öyle demişlerdi bende bekledim ama pişman oldum erken başlamadığım için ilk bebek olduğu için çok fazla detay oluyor ben zor yetiştirdim ☺️ bide erken doğum riskim olmuştu doğuma kadar yattım.. Haliyle hiç gezip mağazadan bişey alamadım herseyi internetten sipariş verdim.. bu zamanda toplu alışverişte yapılmıyor eskisi gibi her geçen gün herseye zaten zam geliyor.. Doğumdan 1 gün önce bebek odasını tamamlayabildik biz :) İlk yapman gereken tabi bi Liste çıkarmak o zaman daha kolay oluyor..