br2023 Elfkzlky 5+4 günlük olduk baya stres altndaym 🤦🏻♀️ herşeye çabuk kızıyorum ama içimde tutuyorm elimden geldiğince sakin olmaya calsyrm umarm bebeğe zarar vermiyorumdur🥺
Reina Elfkzlky merhaba 5+5 teyim. Sat 1 aralık, Ama sanki halen regl olacağım hissi var sebebini bilmiyorum:( bulantılarım başladı hafiften. Sen nasılsın?
annelik_4 Anonim189 bende öyle diyordum şimdi şükür 20.haftaya doğru gidiyoruz ve ortaya göbek çıktı 😂
Reina Seyda_Seyda benim de 3:) alışamadım daha, bir kimyasal geçirdim bundan önce. Sanırım o yüzden regl olacam korkusu var
fundaccn bende yeni hamileyim kızlar 8-9 haftalık falan sizde benim gibi herseyden korkuyor musunuz? bisey olur mu diye 🥹 üstelik ilk hamileliğim hepimizin bebisleri sağlıkla gelsin insallah 🤲🏻
Ceycey_ fundaccn bende 5+6 aynı sizin gibi tedirginim. Haftaya kalp atışı için gideceğim. Kendimi rahatlatmaya çalışıyorum ama bir korku var maalesef. Siz duydunuz mu kalp atışını? fundaccn
asli_hmz fundaccn bende 3 haftalık hamileyim bugün kan değerlerimi bakıldı,açlık kan şekeri 102 sizce fazla mı
Merve2119 Ceycey_ bende 5+6 yım 16 da tekrar gideceğim bugün kontrolüm vardı kanlarımı verdim keseyi gördü inşallah herşey yolunda gider sağlıklı kucağımıza alırız
fundaccn Ceycey_ yok ben henüz gitmedim canım randevum yarın bakalım hayırlısıyla insallah duyarız 🥹❤️🤲🏻
Eylulleylul 5+2 bugün gittim doktor kontrolüne kese göründü bebeği görmek için haftaya tekrar çağırdı. Normal mi acaba bebeği ne zaman gördü sizin doktorlar
Cemre44 Eylulleylul beni uygulamaya göre 5+1dim gittiğimde iki hafta sonra çağırdı. Normal merak etmeyin ☺️
Ceycey_ Eylulleylul normal bi durum önce kese gözüküyor sonra bebek gözüküyor ben 4+6 da gittiğimde doktor şuan sadece keseyi görebiliriz demişti 😊