Aleyna_yrn22 Ayselina6 yok normal di ilk ki bunu da normal istiyorum ama beyefendinin keyfi gelmedi hala
Ayselina6 Elfkzlky Çok teşekkür ederim iyiyim☺️doğumumuz oldu.herşey yolunda sadece hafif ağrılarım var ama geçecek☺️
Ayselina6 Memuranne2 Sabah 8 de sezaryen doğumum oldu ilk deneyimimde.Biraz tedirgin girdim ameliyata endişe heyecan hepsi karışıktı. Doğum iyi geçti şükür ama biraz ağrılarım var tabi 😕ama geçecek inşallah Sizin nasıl geçti nasılsınız? Doğdu mu bebiiş😇
Eflinlina Ayselina6 kuzum sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah Allahım biraz bahsedermisin benimde ilk olacak korkuyorum
Memuranne2 Ayselina6 şükür dün öğlen 12 de doğdu benim de sezeryan belden uyuşma oldu ve benim de ağrım var.