EsraKaratas0 benim şuan 2. Gebeliğim 33. Haftadayim. Kızımda bahsettigin gibi olmuştu onlar yalancı sancı. Hatta dayanamadım hastaneye gittim doktor gece gece bebeği görmeye mi geldin diye takılmıştı çünkü gittiğim zaman kesilmişti. O günden tam 15 gün sonra daha fazla şiddetli bir şekilde sabaha kadar uyutmayan ve tuvaletten cikmadigim sancilarla ertesi gün gittim normal doğum gerçekleşti. En belirgin belirtisi hiç tecrübesi olmayan anne adayları için söylüyorum o kadar tatlı bir uyku giriyor ki gözümüze. Hem sancı hemde uyku hali düşünün. Şekerleme derler ya onun gibi. Bunu ablamdada görmüştüm birkaç arkadaşımda da şahit oldum. İnsan gözünü acamiyor uykudan o halde bile.