delidolubiranneadayi 31 de bana da dönmüş dendi ama ben hala.hareketlerini altta hissediyorum ayakları orada gibi ,defalarca dönebilir gibi geliyor bana ,öyle de hissettiriyor. Bebek bu ,içeride daha yeri de var tekrar tekrar dönme ihtimali her zaman var bence. 35-36 gibi iyice sıkışır ondan sonra sabit kalır gibime geliyor