gizemvural hiç korkma bacım ben şeyi çok net fark ettim hastane personelinin tavrı inanılmaz etkiliyor özele gidince gerçekten insan değeri gösteriyorlar yaklaşımları o şekilde hadi soyun yat aç gibi höd höd bir muamele olmuyor. İki defa devlete gittim birinde doktor beni pozisyon uygun değil diyerek özele kovdu diğerinde doktor beni görünce adet düzensizliği için mi geldi dedi 9 aylık hamileyim daha ne diyeyim yani nst istedi bir saate yakın bekledim hemşire cihazı bağlarken ne kadar çok yırtığın olmuş hiç mi krem sürmedin kırmızı kırmızı birde inşallah geçer diye absürt bir konuşma yaptı sen diyene kadar ben bilmiyordum zaten yırtıldığımı ablacım moralimi bozduğun için çok teşekkür ederim . yani demem o ki kasıp kalmamanız tamamen ortamdan ortamda ki kişilerden rahat olursanız aşırı rahat geçiyor