Safie2020 Önerilerinizi alabilir miyim kızlar link veya resim paylaşır mısınız güzel değişik minnoş bir takım😍
teachermom1 Safie2020 Bir tane kalpli model görmüştüm instagramda. Kızım olsaydı onu giydirirdim aşırı güzel. 🥹 Beyaz renk üstünde minik minik kırmızı kalpler var.
Kardelenylmz Safie2020 civil online da indirim var canım 100 TL den başlıyor yeri de çok güzel bende aldım
Safie2020 Adenala başka nasıl aldınız. Benim oglumdan kalma limon sarısı, krem ,lacivert beyaz 3 4 tane daha hastane çıkışı varda onun için sadece 1 tane alacağım o da güzel bir şey olsun diyorum bı tane alacağım icin
Kbrnrmrt İsimli tercih etmezdim. Artık kişiye özel gibi değil çok klişe oldular. Resimdeki takım çok cici. İlk giydiği kıyafeti beyaz seçiyorum benim tercihim böyle.
Adenala Kbrnrmrt Ben de beyaz giydireceğim illa hastaneden çıkışta giydirmeye gerek yok evde de giyer dışarda da 🌸👍
Adenala Safie2020 Hepsi buradada indirim var ebebek mağazasında bakabilirsiniz böyle hastane çıkışı normal takımlar zıbınlar uyguna geliyor
Safie2020 teachermom1 biliyorum o takımı bnde gördüm kurdela falan var dmi üst kısmın bağlama yerinde
Safie2020 Kardelenylmz civildeki takımlarda yenidoğan yazıyor onlarda herhalde 1 aylık oluyor onu fark ettiniz mi başka takımlarda 0 3 ay yaziyor
teachermom1 Safie2020 Şapkasında kurdele var kırmızı renk. Trendyolda vardır belki çooooooooook şirin görünüyor içinde bebekler. 🥹