Derinnmom _Anonimdenim kız benimde geçen hafta öyleydi, karnımın alt tarafında sağda kalp atar gibi pıt pıt birşeyler atıyordu aynı hıçkırık gibi 😂 doktora sormayı unuttum bu hıçkırık mı oluyor? Şuan 33+3 haftalığım
asliseniz _Anonimdenim hıçkırması normal amniyon sıvısını yuttuğu için doğuncada sık sık hıçkıracakmış, benimkide günde muhakkak bir kez hıçkırıyor
Elif-3466 Hıçkırması iyi birşey doktorlar hıçkırmayı ciğerleri geliştiği için sever hiç korkmayın ben ultrasonda denk gelmiştim doktorum açıklamıştı