Seyma-onder banada içme dök içtim de diyen cahiller oldu ama gebelik şekerim çıktı
Gebelik şekeri çıkınca dikkat etmemiz gereken şeyleri doktor söylüyor ve dikkat etmezsek bebegimizi kaybedebilicegimiz
Şekerin bebege geçebilicegi
Doğumda omuz takılmasından olucak anomaliler
Bebeğin göz sağlıgını etkileyen faktörler olabilicegi söylenince iyiki yaptırmışım dedim
Gereksiz olsa inanki bu platformda şekerini düşürmek için insülin kullanan o kadar çok anne varki yaptırmasaydık belkide hepimiz bebegimizden olucaktık..
Lütfen yaptır