Kapalı olduğum için uzun bi eşofman takımı giyerim herhalde ekstra hastaneden çıkarken giymek için bir şey koymıcam valize gittiğim kıyafetlerle geri gelirim ne olacak sanki arabayla gidicem arabayla geri gelicem kıyafet sorunu o an eminim ki düşündüğümüz düşüneceğimiz en son şey olur.. kısaca rahat kıyafetler olsa yeter ben hamile kaldığım günden bu yana pantolon giyemiyorum hamile pantolonlarını da pek sevemedim o yüzden hiç almadım indir kaldır eşofman pijama vs giyiyorum yani..