Selim_Alparslan Selam kızlar 👋🏻 4 gündür karnımın altına ağrılar giriyor ve kasıklarıma vuruyor . Sanki gazım varmışda çıkmıyormuş gibi 😕 Belim çok ağrıyor 😣 26+5 haftalığım .
Deletedmom422 Selim_Alparslan aynen bende de var. Enfeksiyon olabilir diye düşündüm. Yarın randevum var. :/
Yalinn8 Selim_Alparslan aynisi yasiyorum, haftaya persembe randevum, muhtemelen enfeksiyon, az miktarda vardi zannederim artış olduu
Zeliha66 Selim_Alparslan bende de var aynısı dün doktora sordum enfeksiyondan kaynaklanan bisey normal dedi.27+4 hamileyim doktora git mutlaka
Selim_Alparslan Deletedmom422 bende yarın gideceğim canım bugün gidecektim ama ev işleri vardı kaldı ☹️
Selim_Alparslan Yalinn8 evet benimde en son tahlilimde enfeksiyon riski olabilir demişti doktorum sanırım artık oldu gibi 😞
Selim_Alparslan Yalinn8 Zeliha66 Doktoruma mesaj attım idrarınla ilgili olabilir dedi gideceğim kızlar sağolun 😞