Kızlar merhaba 18+3 deyiz bügün aslında tansiyon için doktora gittim çok düşüktü ulturasyona da aldı bakmak istedi bebeğimin bağırsagında sorun olduğunu söyledi ulturasyonla bana da gösterdi böyle yuvarlak yuvarlak bişeyler vardı olduğumuz şehirde perinataloji bölümü yok yakın olarak Kayseri’ye sevk verdi alan açıp yani başına gelen varmı geçici bir şey mi ne yapmam lazım bilmiyorum doktor gösterince biraz beynimden vurulmuşa döndüm