35+1den selamlar , her an doğurabilirim 😀 malesef 32. haftadan itibaren sancılarım başladı bebeğim erken gelmek istedi doktor müdahalesi ile durdurduk ilaç tedavisi görüyorum 36ya 1 kala doktor ilacı bırak dedi gebelik şekerimde var olduğu için bebeğim şuan 3.5 kilo olmuş 🫠 sanki her an doğurucak gibi hissediyorum. Ara ara kasılmalarım oluyor ilaca rağmen .. İnanılmaz korkuyorum Allah hepimize kolay doğum nasip etsin bebişlerimiz gününde hazır olduklarında sağlıkla gelsinler inşallah bi duanızı alırım 🤲🏻🥹❤️