Cattu bende 1 kimyasal geçirdim sonra kızım geldi dünyaya daha sonra tekrar hamile kaldım bebegımın kalbi durdu 14 haftalık tı oyüzden bu hamileliğimde iğne ve coraspirin kullanıyorum hatta coraspirin bu hafta bıraktım bebeklerimiz sağlıkla gelsin de vururuz iğne hiç problem değil bence 😊😊😊