Ebrulikn5 yani şimdi nedesem bilemedim😁😁 bende 14+2 deyim buarada.
söyleyin artık millete , biz 8. Haftadan sonra soylemyi planlıyorduk kalp atışını duyalım öyle diye ama bir aile toplantısına gideceğiz diyip Ogün bem kv gile gidemeyince eşimin ailesi mecburen 4. Haftada öğrendi çünkü kanamam vardı evde yatıyordum . Ailelerimiz 4. Haftada öğrendi ama teyze ler yengeler felan kimi 9 da kimi de daha bugün öğrendi