Kiwi elektirikli almıştım çekimi gayet güzeldi ama benim sütüm tam gelmiyordu eşimde makineden kaynaklıdır die lansinoh elektirikli aldı ama gram fark yok çekim konusunda sadece markaya para verdik resmen iade değişimde olmuyor kullandım ürünü pişman oldum aldığıma 🫠