Bahsettiğinize benzer sertleşme ve regl ağrısı gibi sancılar bende 29. Haftadan beri her gün ortalama 5-6 kez oluyor. 10 dakika çok canım yanıyor sonra azalarak geçiyor. Şu an 34+4 teyim. Nst de de sancı çıkmadı. Doktor başta akıntım olduğu için enfeksiyondan mı diye tahlil yaptı yüksek çıkmadı, öyle olunca rahmin genişlediği için ağrılar başlamıştır biraz erken başlamış ama bebek iyi dedi. Ama her gün yaşayınca artık canım sıkılıyor tabii. Siz de öğrenirseniz yazarsanız sevinirim. Umarım bebeklerimiz sağlıkla zamanında gelir ve bu ağrılarımız da geçicidir, bizde ya da bebekte bir sorun teşkil etmez. 🙏🏼