tugcesakzci Kubare134 bardak merakım var benimde 100 den fazla envai çeşit su ve meşrubat bardağı var evde hala gözüm bardaklarda
Sibelnogma Kubare134 Benimde uyku seti nevresim tamamen hayatımdan cukrmaya çalışıyorum 😂 uyku seti rahatlığı diye birsey var 😂 çok pahalılar düşmana borç yapıp alaşım var he gün sepetime ekleyip çıkarıyorum ne zaman para bulsam alıyorum 🥺 çocuklarıma da aynı şekilde
Begovicka Siz boyle seyler yazinca bir kendime bakayim dedim ve benim hic bir seye merakim yokmus 😂 simdi fark ettim dhdhdjdjd ben ihtiyac oldukca aliyormusum 😅😅 hatta su anda bardaklar cok azaldi, bitmesini bekliyorum (kiriliyorlar surekli) :D
Sibelnogma Kubare134 o kadar çok değil canım zaten çok pahalılar 😂 mesela nevresim takımım ceyizlerden hep hepsini Karaca ve englis hom almıştım 10 nevresimden fazlaydı misafir vs tek kişilik çift kişilik hepsini uyku seti alıyorum ☺️
amayinedeiyiilerledim Kubare134 siz hiç tek başınıza taşınmamışsınız demek ki 😅🥲 taşındım tektim ve sadece yiyecek alışverişi yapıyorum artık😂 kırılan bozulan olursa yerine alıyorum, başka tövbe 😁