nzngk gebeliğin ilk dönemlerinde oluyo daha sonradan geçiyo 16. Haftayla 20. Haftada tekrar yokluyo sabah kalktığınızda ve gün içinde telefondan sayacı 30 saniyeye ayarlayıp nabzınızı ölçün 2yle çarpın sonuçları kağıda yazın 120-130 ları geçerse doktorunuzla konuşun benim de oldu acillere taşındım ama geçici bir şeymiş ben de çok korkmuştum