fundaerkk1 bende 34+1 deyim kontrole yeni gittim benim ölçümler de 2 hafta geri çıktı. Üçüncü hamileliğim bu kizlarimda da aynıydı. Doktor herhangi bir risk birsey yok ailece minyonsunuz çok uzun ve çok şişko bir bebek beklememek lazım normal o yüzden dedi. 34 hafta 2026 gram kilosu da hiç takılmıyorum da kilosuna falan hersey normal olduğu için diğerleri de öyle zayıf doğdular çok şükür ikiside çok sağlıklı 🌸