aysegul_001 nasıl ogrenemdiniz 😳😳 11+6 da öğrendim , gostermiyirsa tek tavsiyem ultrasonda iken oksurun , ben yavru kuşum bana transfer edildikten birkaç gün sonra görmüştüm rüyamda anlatmadım kimselere, herkes kız dedi kız gibi aseriyorsun kizgibi bulantinncok yok dedim oğlan bir ben oğlan dedim ve geliyor kuzum annenin içine doğuyor