Sesusa 3-4-5 leri ve a,b,c leri donduruyorlar 1. 2. 3. Kalite olarak ama 🤷3 tüp bebek yaptırmış birisi olarak ve donmuş embriyolarimiz hiç olmadı , 4 bb tutmadı , bir başka tedavide 3cc tuttuyor. Yani embriyologlarda şunu diyor biz sadece dışardan kalitesini biliriz iç yapı DNA si nasıl bilemeyiz oyuzden net belirleyici faktör değildir , kesin 5aa tutar dediğimiz tutmuyor , CC veriyoruz tutuyor sağlıkla gelişiyor demişlerdi bende çok kafama takıyordum çünkü