Bende yarın doğuma giryorum 4 normal doğum sonrası yarın sezeryan olucam. Şunu söyliyim 4 tane tecrübemden yola çıkarak arkadaşlar öncelikle egzersiz çok önemli ben 4. Normal doğumumda 35. Haftadan itibaren plates topuyla pelvis kaslarımı güçlendirdim squat çektim hergün merdiven den bacaklarımı ayıra ayıra çıktım düzenli yürüyüş yaptım ve 40+4 te kendi sancımla hastaneye gider gitmez bir avazda kurtarsın dedikleri gibi yarım saat içinde doğurdum. Suni sancıda aldım, kendiliğinden gelen sancıyıda çektim. Suni sancı hiç ara vermiyor o yüzden şiddetli olduğhnu düşünüyorsunuz ama değil kendi doğal sancı daha kuvvetli fakat arada hafifleyerek nesef aldırıyor bi uyku hali geliyor dinlendiriyor suni öyle değil hiç aman vermiyor yoruyor. Nefes egzersizleri için Mutlaka gebe okullarından yardım alın Rabbim bir nefeste kurtarsın