Sudeakay Hangi doktora gidiyorsunuz Kayseri’de olanlar tanışalım 8.haftamız bitmek üzere system eda Ülkü hocama gidiyorum çok tatlı bir Kadın öneridir 🥰
aycaoztas Brn özelden şehir hastanesi ne geçtim mustafa oğuz yılmaz doktorum cok ama cok memnunum özelden farkı yok tek tek alıyor hastaları ve eşimle beraber görebiliyoruz içeri
Sudeakay aycaoztas yaa ben İncesu devlet hastanesine gittim Kadın bana göstermedi kalp atışı bile dinletmedi
Kardelen_sann aycaoztas sezeryan olmadığı sürece dr girmiyor doğuma. Asistanlar yaptırıyor tek basına sancı cekip tek basına doğum yapıyorsun refakatçi sadece bayan istiyorlar bu yüzden özele geçiş yaptm
aycaoztas Sudeakay şehir hastanesi Mustafa oğuz yılmaz mutlaka gidin çok ilgili kalp atişi dinetiyormu bilmiyorum ben 3. Ayda geçtim ama testlerimle filan çok ilgilendi randevu alamadığım zamanlar filan çok ilgilendi
Sudeakay Tubissyy Tekdeni hiç önermiyorlar ben çevremden dinledim de ebeleri felan hiç iyi değil diyorlar ne ıkınmayı gösterdi ne emzirmeyi gösterdi hiç iyi değil dediler Tekden için o yüzden elemiştim bende orayı