34+5 günlük gebeyim dünde foruma yazmıştım dün geceden beri adet sancısi gibi ağrı ve belim çok ağrıyordu ve gecede sabahta bebek biraz hareketsiz kalınca korktum hemen acile doktora gittim doktor önce alltan baktı açılma yok dedi bide gene alltan ultrason baktı karindan ultrason baktı bebek gayet iyi dedi 2550gr olmuş dedi ama kan ve idrar kültürü istedi nest ve tansiyon bakılsın dedi kan temiz çıktı idrarda 2gunn sora cikicakmis nst biraz sancim çıktı serum ve parol taktılar doktor düşük riskin gözükmüyor ama rahim agzinda yumuşamış progestanla magnezyum verdi başına böyle bir şey gelen varmı daha çok erken çünkü.