symutluanne Merhaba arkadaşlar aranızda miratech gebelik testi kullanan var mı? İkinci çizgi silik çıkıyor bende emin olamıyorum regl günüme 5gün var ama, iki ay önce boş gebelikten düşük yaptım çok tedirginim hamile kalamam diye 😞
EzgiDurdu symutluanne ben de bu marka ile öğrenmiştim adetime 2 gün kala silik çizgi çıkmıştı 3-4 gün sonra tekrarlamıştım bu sefer çizgi tam çıktı❤️
Gzmm symutluanne bende bu markanın gebelik testi ile hamileliğimi öğrendm adetime 2 gün vardı silik 2 çizgi çıktı .hatta bu markanın ovulasyon testini alıp takip etmiştim yumurtlama günümü ve ilk denememde hamile kaldm 🙈 Rabbim herkese nasip etsn 🙏