Bezelyeparmak Arkadaşlar ilk doğumumu 2019 Ocak ayında sezaryen doğumla yaptım şuan yeni gebeyim 2. Doğum sezaryen kaçıncı haftada oluyor. Ve uzun zaman sonra normal doğum deneyen oldu mu aranızda ilk sezaryen doğumdan sonra
Gulaydemircan07 Bezelyeparmak normal doğum deneme bence dikislerin belki zarar görür bende 2019 kasımda yaptm doktorum 39 haftada sezaryan dedi ama ben kilosu sağlığı yerinde olursa 37 yada 38 haftada düşünüyorum
Yasanixxxx Bezelyeparmak bende 2020 de sezeryan oldum 32 haftadayım bugün kontrolüm vardı 37 dolunca alırım dedi
Gulseren_yagiz Bezelyeparmak ilk dogumum 2020 temmuzdaydi şuan 35 haftalık hamileyim 38 hafta için bugün gün aldık 🙏
ozgulsum Benim ilk doğumum sezeryandı 2014 te yaptım ama 2023 Şubat ayında tüp mide oldum şuanda da 11 haftalık gebeyim normal yapmak istesem uygun görürler mi acaba