Irm-kacmz41 30+3 günlük hamileyim şekerim 130 200 civari cıkıyor bazen de nprmal cıkıyor doktorum normal dedi bu durumu yaşayan varmı
3438FG Irm-kacmz41 Çok pardon ama nasıl normal oluyor ? Benim doktorum şekerim sınırda çıktı diye hemen 100lük yükleme yaptırdı. Yoksa diyete başlatacaktı hemen 🤷🏻♀️
Irm-kacmz41 Pamuk evet ve bana şeker yüklemesi yapmadı, sadece kanda açlık tokluk baktı. Daha sonrasında düzenli olarak ben ölçüyorum şekerimi oda yüksek cıkıyor
Premsesko Pamuk Canım sana ne soracağım az önce sarımsı Sümüksü akıntım geldi ilk defa acaba normal mi ya endişelendim.
Irm-kacmz41 3438FG bilmiyorum doktorumun söylediği normal bu değerlere birşey yapılmaz diyor. bana kalsa da yüksek bi değer dengem bile şaşıyor zaten
Sermec27 Irm-kacmz41 yani bilemedim ama bende gebelik şekeri çıkmıştı 140 1. Saat sınır olarak kabul edilir ikinci saatte 120 eğer 1. Saat 140 i geçtiyse ikinci saat 120 yi gecityse şeker vardır yani
Pamuk Premsesko Çok güzel.Ben dün ölçüm götürdüm arada 13ler vardı.Doktor dedi ki günde 3 kez 14 9 olup düşmezse sıkıntı dedi.
Premsesko Pamuk ya bende günde 1 kez 13 8 görüyorum gerisi 12 küsür hep. Doktora götürdüğümde ilaca gerek yok iyi gayet takibe devam dedi.