Aspurce benimde gebelik öncesi şeker var insülin kullanıyorum 3. Ayimjzdayiz kontrollerinde bı sıkıntı yok insülin bı sıkıntı yaratmaz aksatmayin asıl aksatma yaparsanız sıkıntı yaşayabilirsiniz bunu dikkate alın lütfen Dr bildiği birşey varki veriyorlar.Yani ters bı etki yaratmaz Dr danışın yine içiniz rahat etsin isterseniz