Bceylan Catı muayenesi ile açılma var mı diye bakılan yöntem aynımı Bugün çatı muayenesi oldum doktorum normal doğum yapabilirsin dedi Peki açılmam var mı diye baktığın da yani sancım basladiginda da aynı şekilde mi bakacak Elini o kadar ileri mi sokacak
Mutlumomm Bceylan Ebe değilim ama aynı durumu yaşadım canım 2 parmağıyla kontrol ediyordu yanlış hatırlamıyorsam saniyelik süren bişey ama insan ister istemez çekiniyor ama bende açıklık olmadığı için sezeryana alındım acil olarak
Mutlumomm Blueberry0 Evet canım parmakla bakıyorlar canınızı yakmıyor fazla ama insan çekiniyor ister istemez
Bceylan Mutlumomm benim canım çok yandı çatı darligim var mı diye baktı Acılmama değil Yani sorduğum soru şöyle çatı darligim varmı diye baktı ya açılmam var mı diye de aynı şekilde mi bakiliyir
Mutlumomm Sürekli kontrol halinde oluyorsunuz ebeler çağırıyor mesela doğuma gittiğiniz zamn parmaklarıyla kontrol ediyorlar artık nasıl alıyorlarsa bilmiyorum 😅
Mutlumomm Mutlumomm Çatı muayenende açılmana da bakmıştır açıklığın olmadığı için söylememiştir açıklığın yok diye