Merymery2233 Kızlar sizce hamileliğin kaçıncı ayında bişeyler almaya başlanmalı ?🙈🙈 siz kaçıncı ayında almaya başladınız ?
Gurbetgelini Merymery2233 ilk bebekte 12 haftalıkların başlamıştım canım ikinci de de hiç birşey almadım çünkü kızım oldu yine herşey vardı
Pamugumgeliyor Merymery2233 25 te basladik butun esyalarini yavas yavas almaya canim. Zaten bir anda herseyi almaya kalkar sona birakirsan parasinin altindan kalkamazsin