Merhaba sevgili anneler ve anne adaylari, benim ilk gebeliğim. 2 aylık olduk. Son 1 aydır acıktığımı hissetmiyorum ve en sevdiğim yiyecekleri dahi yemek istemiyorum. Tuzlu şeyler hic yemek istemiyorum sekerli yiyorum. Cunku kan sekerim düşüyor mecbur kaliyorum. Yeni bulantı ilaci kullanmaya başladım midemi ağzımda hissetmesem de artık yiyecekleri iştahla yemek istiyorum. Sizde de bu durumlar olmuş muydu? Neler önerirsiniz?